|
Bahrain blandet og påskeferie i Danmark
|
|
Klik på billederne for at se dem i stor størrelse. |
|
Klik på X for at vende tilbage til denne side. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Forstærkninger
fra Danmark: Peter Jensen, som vi har læst sammen med i Odense, skrev kontrakt med
COWI midt i maj. Dejligt! |
|
Ups! På
byggepladsen ved siden af Al Rossais Tower brugte man en alternativ
metode til nedtagning af tårnkranen! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det kostede 15
biler og et ordentligt hak i nabobygningen. Mirakuløst kom ingen
mennesker alvorligt til skade... |
|
Pælefundering
til Bahrain Financial Harbour. Diameter: 1,5 meter. Længde: 32 meter.
Toppladen ovenpå pælene bliver en 2,5 meter tyk jernbetonplade. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 tons hammer
til udførelse af PDA-målinger |
|
Hammeren klar
til brug. Hjemme er der normalt 3 personer til en test. Her var der vel
ca. 30 ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I pinsen var vi
på lynvisit i Danmark. Tine og Jesper skulle giftes - og det kunne vi
ikke gå glip af
J |
|
Der blev også
tid til hygge i Middelfart, hvor vi kunne løfte sløret for vores planer
i august
J |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vores gamle BMW
fandt også vej til eftermiddagskaffe i Fynshav. |
|
Hjemturen gik
over Cambridge, hvor vi brugte 1 1/2 dag sammen med Peter og Malene -
vores gamle underboer fra Gormsgade. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter Krogh
pondede os rund i fin stil |
|
... og Peter R
var overraskende nok også en fremragende "ponder"
J |
|
|
|
|
|
|